درب بازکن صوتی و تصویری


راهنمای نصب سوئیچر اینترکام نگهبانی سیماران

راهنمای نصب سوئیچر اینترکام نگهبانی سیماران

سوئیچ برد نگهبانی سیماران: این سوئیچ اینترکام قابلیت ارتباط صوتی و تصویری پنل درب ورودی را با واحدها فراهم می آورد. همچنین ارتباط پنل در ورودی با نگهبان به صورت صوتی و تصویری، واحدها با نگهبانی و نگهبانی با کلیه واحدها از دیگر قابلیت های این سوئیچر می باشد. فروشگاه اینترنتی سیماران در این مطلب سیم بندی و راهنمای نصب سوئیچ برد نگهبانی سیماران را تشریح می نماید.

راهنمای نصب پنل تصویری سیماران مدل فوژان

راهنمای نصب پنل تصویری سیماران مدل فوژان

پنل تصویری فوژان سیماران، مجهز به دوربین رنگی با رزولوشن بالا با قابلیت تنظیم دید در چهار جهت و سیستم قوی دید در شب می باشد. در این مطلب فروشگاه آنلاین سیماران مشخصات این محصول را همراه با راهنمای سیم بندی و نصب آن تشریح می کند.

راهنمای نصب پنل تصویری سیماران مدل فراز

راهنمای نصب پنل تصویری سیماران مدل فراز

پنل تصویری فراز سیماران، مجهز به دوربین رنگی با رزولوشن بالا با قابلیت تنظیم دید و سیستم قوی دید در شب می باشد. در این مطلب فروشگاه آنلاین سیماران مشخصات این محصول را همراه با راهنمای سیم بندی و نصب آن تشریح می کند.

راهنمای نصب پنل تصویری کدینگ فراز سیماران VFAC/D

راهنمای نصب پنل تصویری کدینگ فراز سیماران VFAC/D

پنل کدینگ چیست؟ در ساختمان هایی با تعداد واحدهای بالا، برای حفظ ظاهر زیبای ورودی ساختمان، و پایین آوردن میزان خرابی، قابلیت فراخوانی واحد ها با صفحه کلید از طریق پنل، قابلیت بازکردن درب از طریق پنل با استفاده از رمز اختصاصی که کاربر تعیین میکند و... از پنل های کدینگ استفاده می شود. در این مطلب فروشگاه آنلاین سیماران پنل تصویری کدینگ فراز را همراه به چگونگی نصب این محصول تشریح می کند.

راهنمای نصب پنل سیماران مدل کارتخوان فراز

راهنمای نصب پنل سیماران مدل کارتخوان فراز

پنل تصویری سیماران مدل کارتخوان فراز، مجهز به دوربین رنگی با رزولوشن بالا با قابلیت تنظیم دید و سیستم قوی دید در شب می باشد. دمای عملکرد پنل بیرونی سیماران مدل فراز50+ تا 10- درجه سانتی گراد می باشد. در این مطلب فروشگاه آنلاین سیماران مشخصات این محصول را همراه با راهنمای نصب آن تشریح می کند.

راهنمای نصب پنل تصویری کدینگ فروز سیماران VFRC/D100

راهنمای نصب پنل تصویری کدینگ فروز سیماران VFRC/D100

پنل کدینگ چیست؟ در ساختمان هایی با تعداد واحدهای بالا، برای حفظ ظاهر زیبای ورودی ساختمان، و پایین آوردن میزان خرابی، قابلیت فراخوانی واحد ها با صفحه کلید از طریق پنل، قابلیت بازکردن درب از طریق پنل با استفاده از رمز اختصاصی که کاربر تعیین میکند و... از پنل های کدینگ استفاده می شود. در این مطلب فروشگاه آنلاین سیماران پنل تصویری کدینگ فروز را همراه به چگونگی نصب این محصول تشریح می کند.

درباره‌ی رامونا سیستم نمایندگی رسمی سیماران در استان البرز ، کرج ، کمالشهر
سیستم های حفاظتی رامونا با بهره گیری از تکنسین های متخصص ، کارآمد و با تجربه در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز و همشهریان گرامی در استان البرز گام برداشته است لذا این مجموعه در کنار فروش و خدمات پس از فروش محصولات سیماران و به جهت بالا بردن سطح آگاهی مشتریان عزیز در خصوص محصولات متنوع سیماران مطالب بروز و کاربردی را اراِئه خواهد نمود.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بایگانی نوشته‌ها